Beställ broschyrer

Här kan du beställa tryckta broschyrer att läsa själv eller dela ut till personer eller organisationer som du anser kan ha nytta av grundläggande information om högkänslighet.

Huvudbroschyren handlar om högkänslighet i allmänhet och de övriga två om högkänsliga barn respektive högkänslighet i arbetslivet. Här kan du se och läsa broschyrerna, samt ladda hem dem som pdf:er.

Du beställer tryckta broschyrer genom att fylla i formuläret nedan.

Mindre beställningar skicka kostnadsfritt till dig med vanlig post. Större volymer trycks upp vid efterfrågan och skickas kostnadsfritt till dig med DHL. Vänligen hämta ut paketet i tid. Broschyrerna skickas oftast inom 2 veckor.

Berätta gärna i meddelandefältet i vilka sammanhang du planerar använda dem.

Om du är inloggad som medlem kommer fälten nedan att fyllas i automatiskt med de uppgifter du har på ditt konto.

PS. Om formuläret inte fungerar och du använder Internet Explorer eller Safari, testa att använda Chrome eller Firefox. Hjälper inte det kan du beställa genom att mejla broschyr [at] hspforeningen [punkt] se. Skriv hur många broschyrer du önskar av varje sort, ditt för- och efternamn, postadress, och ditt mobilnummer.

Vill du eller ditt företag bidra med en slant för tryck eller porto är det välkommet!

Gåvor sätts in på vårt Bankgirokonto 144-2243 eller via Swish, nummer 123 232 45 72. Ange "Gåva broschyrer" i meddelandefältet vid betalning. Stort tack!

Namn -och kontaktuppgifter

Adressuppgifter