ONLINE: Högkänsliga barn

Ni är många som hört av er och vill ha en till föreläsning på temat högkänsliga barn. Och vi har såklart lyssnat! Mer info kommer inom kort om innehållet.

Högkänsliga barn

Föreläsning med Martina Hårdstål och Josefine Henriksson - ONLINE - 28 AUGUSTI

Mer information kommer snart!

OM FÖRELÄSARNA

Föreläsningen hålls av Martina Hårdstål och Josefine Henriksson, som är skaparna bakom "Podden om högkänsliga barn".

Josefine Henriksson arbetar som dipl.samtalsterapeut med inriktning högkänslighet och känslohantering samt är även utbildad mindfulnessinstruktör. Hon har tidigare arbetat som förskollärare under tio års tid.

Martina Hårdstål arbetar som dipl. högkänslighets-terapeut, ledarskapscoach och yogainstruktör.

De är båda själva högkänsliga samt är föräldrar till högkänsliga barn.

Onsdag 28 augusti kl. 18:30-ca 20:00. Föreläsningstiden inkluderar kort introduktion från Sfh, kort paus och en frågestund på slutet.

Lägg gärna till föreläsningen i din kalender direkt.

Föreläsningen spelas in, har du inte möjlighet att vara med "live" kan du se inspelningen i efterhand. Det kommer ett mejl inom en vecka. Du kan se föreläsningen en vecka efter det. Du som deltagare kommer INTE att synas på inspelningen.

Vill du ta del av inspelningen i efterhand bokar du in dig som vanligt.

Föreläsningen är online, via Zoom.

Mejl med Zoom-länk skickas ut samma dag som föreläsningen. Håll utkik i din mejl. Kontrollera mappen skräppost, eller kampanjer, om du inte hittar vårt mejl. Lägg gärna till oss i dina kontakter.

180 kr för dig som är, eller blir, betalande medlem i Sfh. 360 kr för övriga.

Är du inte medlem kan du bli det i samband med bokningen. Är du med på två föreläsningar under året har du "tjänat in" medlemsavgiften.

Anmäl dig senast tisdag 27/8 kl 20.00.

Efteranmälningar tas emot i mån av tid och plats till info@hspforeningen.se, dock allra senast kl 17.00 samma dag. Antalet platser är begränsat, pga Zoom-licens.

Fram till tre dagar innan föreläsningen kan du avboka och få pengarna tillbaka. Du kan avboka via Mina sidor eller genom att mejla info@hspforeningen.se

SÅ HÄR BOKAR DU

Du behöver ett konto för att kunna göra en bokning, antingen ett medlems- eller kostnadsfritt deltagarkonto.

Har du ett konto redan så kan du logga in längre ner på sidan. Du loggar in med ditt användarnamn och lösenord. Kontakta oss om du har problem med inloggningen. Begär du ett nytt lösenord, observera att du behöver kryssa i en ruta för att godkänna villkoren.

Har du inte ett konto hos oss klickar du på "Bli medlem".

Varmt välkommen! Tipsa gärna någon du tror vill vara med.

Sfh - Sveriges förening om högkänslighet

• Onsdag 28/8 kl 18:30-20:00
Aktivitet startar  ons 28 aug 2024 (v. 35)
Aktivitet slutar  ons 28 aug 2024 (v. 35)