Internationellt

www.hsperson.com gives a good overview on current research, scales for research, and information for highly sensitive persons in English, as well as answers to common questions.

A Swedish movie (15 min) "One of Five" is available with English subtitles on YouTube.

Dansk HSP foreningens hjemmeside: hsp-foreningen.dk

Forum för høysensitive i Norge: hsperson.no

Föreningen för högkänsliga i Finland, på svenska, HSP Suomen suomeksi.

In deutscher Sprache findet sich viel Information auf der Internetseite des Informations- und Forschungsverbundes Hochsensibilität e.V. (IFHS), www.hochsensibel.org, sowie auf der österreichischen Seite www.zartbesaitet.net, und der schweizerischen Seite hochsensibilitaet.ch.

Den schwedischen Kurzfilm "Jeder fünfte" kann man mit deutschen Untertiteln auf youtube sehen.

O versiune a broşurii noastre cu informaţii generale în limba română poate fi găsită la următoarea adresă: pdf

V češtině můžete od srpna 2016 koupit knihu " Citlivost jako výhoda"; jedná se o překlad německé knihy " Zart im Nehmen" od Kathrin Sohst. Bližší informace a možnost objednání najdete na stránkách nakladatelství Grada:  grada.cz