ONLINE: Föreläsning om utmattning

Om utmattning

Föreläsning med Gunilla Rombo - ONLINE

På begäran är vi glada att presentera en ny föreläsning på temat utmattning.

Föreläsare är Gunilla Rombo, författare till den i vårt tycke underbara boken Kraftvärk. Vi är glada att hon tackade ja till vår förfrågan om att föreläsa i samarbete med oss.

Mer info kommer om föreläsningen. Håll tillgodo med info om boken så länge:

Denna bilderblädderbok är skriven till dig som är på väg mot – eller befinner dig i – den berömda väggen, utmattning. I texter, dikter, ordbilder, aforismer och teckningar synliggör författaren sådant som ofta bara känns och upplevs inom oss osynligt. Även om ämnet är svårt framställer hon det med glimten i ögat.

Boken kan också öka andras förståelse för hur det kan vara där inne i väggen. Både för de närstående och för de som inom omvårdnad och handläggning, på vårdmottagningar och myndigheter, arbetar med drabbade.

Välkommen!

TID

Tisdag 19 mars kl. 18:30-ca 20:00. Föreläsningen inkluderar en kort paus och en frågestund på slutet.

Antalet platser är begränsat, pga Zoom-licens. Anmäl dig senast måndag 18/3 kl 20.00. Efteranmälningar tas emot i mån av tid och plats till info@hspforeningen.se, dock allra senast kl 17.00 samma dag.

Föreläsningen spelas in, har du inte möjlighet att vara med "live" kan du se inspelningen i efterhand. Det kommer ett mejl inom en vecka. Du kan se föreläsningen i en vecka efter det.

Fram till tre dagar innan föreläsningen kan du avboka och få pengarna tillbaka. Du kan avboka via din profil eller genom att mejla info@hspforeningen.se

PLATS

Föreläsningen är online, via Zoom.

Zoom länk skickas ut senast dagen innan föreläsningen till alla anmälda. Kontrollera mappen skräppost eller kampanjer om vårt mejl inte finns i din inkorg. Lägg gärna till oss i din kontaktlista.

PRIS

Föreläsningen kostar 180 kr för dig som är betalande medlem och 360 kr för övriga.

Är du inte medlem kan du bli det i samband med bokningen. Är du med på två föreläsningar under året har du tjänat in medlemsavgiften.

BOKNING

Du behöver ett konto för att kunna göra en bokning, antingen ett medlems- eller kostnadsfritt deltagarkonto. Mer info längre ner på sidan.

PRAKTISKT OM FÖRELÄSNINGEN OCH INSPELNINGEN

Du kan ställa frågor när som helst under föreläsningen i chatten, som sedan besvaras i mån av tid i frågestunden på slutet. Frågor besvaras anonymt. Du kommer att kunna chatta med representanter från Sfh, men inte övriga deltagare.

Din mikrofon kommer vara avstängd under hela föreläsningen. Du väljer själv om du vill ha din kamera på eller av. Du som deltagare kommer INTE att synas på inspelningen, bara den som pratar/hörs.

Varmt välkommen

Sveriges förening om högkänslighet

När
  • Tisdag 19/3 kl 18:30-20:00
Var  ONLINE: ZOOM
Aktivitet startar  tis 19 mar 2024 (v. 12)
Aktivitet slutar  tis 19 mar 2024 (v. 12)
Kostnad
  • 0,00 kr
  • 180,00 kr för Enskild medlem
  • 180,00 kr för Familjemedlem
  • 360,00 kr för Deltagarkonto
Status  Öppen
Bokning
  • Öppen för bokning
Platser 100st
Platser kvar  93 st

Logga in på ditt konto för att anmäla dig till den här aktiviteten

Logga in på ditt medlemskonto
Glömt lösenordet? Bli Medlem!