ONLINE: Föreläsning om arbetslivet

Högkänslig och arbetslivet

Föreläsare:- med Helén Vedlé - ONLINE

Efter önskemål från medlemmar har vi nöjet att erbjuda en ny föreläsning på ämnet arbetsliv.

Mer information kommer, håll utkik!

Föreläsare: Helén Vedlé

Helén Vedlé är föreläsare, författare och coach för högkänsliga. Hon är en av de första som blev certifierad karriärcoach i Sverige och har under de senaste 23 åren arbetat med tusentals deltagare som vill komma rätt i arbetslivet. Helén drivs av tanken att vi kan välja vår framtid i yrkeslivet. Hennes karriärmotto är ”Se framtiden!”.

Helén har även coachat högkänsliga inom områdena självkänsla, självledarskap och stresshantering samt skapat onlinekurser och skrivit fackböcker. Hon är utnämnd till ambassadör för vår förening.

Du läser mer om föreläsaren på hspacademy.se/omoss

TID

Onsdag 11 september kl. 18.30-20.00. Föreläsningen inkluderar en kort paus och en frågestund på slutet.

Kan du inte den dagen eller tiden kommer föreläsningen att spelas in så du kan se den i efterhand, eller för dig som vill se den igen. Alla som är bokade och har betalt får ett mejl med länken till inspelningen inom en vecka.

Anmäl dig redan idag men senast tisdag 10/9 kl 20.00. Antalet platser är begränsat, pga Sfh:s Zoom-licens. Efteranmälningar tas emot i mån av tid och plats, fram till samma dag kl 17.00.

Det är en öppen föreläsning - du behöver inte vara medlem för att vara med men du som är eller blir medlem betalar halva biljettpriset.

Fram till tre dagar innan föreläsningen kan du avboka och få pengarna tillbaka. Du kan avboka via din profil eller genom att mejla medlem@hspforeningen.se

PLATS

Föreläsningen är online, via Zoom. Föreläsningen kommer spelas in så du kan se den i efterhand (i en vecka). Mer info längre ner.

Zoom länk skickas ut några dagar innan och en påminnelse på föreläsningsdagen till alla anmälda. Kontrollera mappen skräppost om vårt mejl inte finns i din inkorg. Lägg gärna till oss till dina kontakter så minskar det risken att mejl fastnar i skräpmappen.

PRIS

Föreläsningen kostar 180 kr för dig som är medlem och 360 kr för övriga.

Är du inte betalande medlem kan du bli det i samband med bokningen.

Tipsa gärna någon du tror kan vara intresserad.

Varmt välkommen!

Sfh styrelse och kansli

HUR BOKAR JAG?

Du behöver ett konto för att kunna göra en bokning, antingen ett medlems- eller deltagarkonto.

Har du ett konto redan loggar du in längre ner på sidan med ditt användarnamn och lösenord. Kontakta oss om du har problem med inloggningen. Begär du ett nytt lösenord, observera att du behöver kryssa i en ruta för att godkänna villkoren.

Har du redan ett deltagarkonto kan du ändra det till ett medlemskonto.

Klicka här för att skapa ett nytt kontoVälj Deltagarkonto om du inte önskar bli medlem. Om du väljer Medlemskonto blir du betalande medlem och får rabatt på föreläsningar samt tillgång till våra medlemsträffar, studiecirklar, informationsbrev och medlemsförmåner, förutom att du stödjer vårt viktiga arbete med att sprida information om högkänslighet.

PRAKTISKT OM INSPELNINGEN

Föreläsningen kommer att spelas in, och du som är anmäld kommer att få en länk till inspelningen inom en vecka från föreläsningen. Du kommer efter det kunna titta på föreläsningen under exakt en vecka från att mejlet skickas ut. Vi har tyvärr inte möjlighet att förlänga tiden.

Eftersom föreläsningen spelas in är det viktigt att du har din mikrofon avstängd under föreläsningen. Du väljer själv om du vill ha din kamera av eller på under föreläsningen. Bara den som pratar eller hörs, kommer synas i inspelningen. Det är trevligt om du har ditt namn synligt, det kommer inte komma med på inspelningen.

Du kommer att kunna chatta med representanter från Sfh, men inte övriga deltagare eller föreläsaren. Du kan ställa frågor när som helst under föreläsningen i chatten, som sedan besvaras i mån av tid i frågestunden på slutet. Frågorna läses upp anonymt.

När
  • 2024-09-11 kl: 18:30-20:00
Var  ONLINE: ZOOM
Aktivitet startar  ons 11 sep 2024 (v. 37)