ONLINE: Högkänslighet och arbetslivet

Högkänslig och arbetslivet - finns drömjobbet?

Föreläsare: Helén Vedlé - ONLINE  - 9/11 kl 18:30-20:00

Efter önskemål från medlemmar har vi nöjet att erbjuda en ny föreläsning på ämnet arbetsliv.

OM FÖRELÄSNINGEN

Välkommen till en föreläsning för dig som söker inspiration för att trivas, utvecklas och hitta rätt i arbetslivet. Vi arbetar många timmar, veckor och år under vårt liv så det ska vara bra, riktigt bra.

Som högkänsliga är vi en enorm tillgång när vi hamnar på rätt plats. Men arbetet ska också tillfredsställa våra egna behov och drivkrafter. Följ med och låt dig inspireras att själv reflektera över de viktiga punkterna vi kommer att utforska.

- Varför är jobbet viktigt?
- Varför är det så viktigt för oss att hitta rätt?
- Välja rätt yrke.
- Vad är viktigt i jobbet?
- Fördelar och utmaningar med att vara högkänslig i arbetslivet.
- Att våga förändra och hitta rätt.

Om du har frågor du vill ha svar på får du gärna mejla dem i förväg till föreläsaren, Helén Vedlé. Du även ställa frågor i slutet av föreläsningen, som besvaras anonymt, i mån av tid.

FÖRELÄSARE: HELÉN VEDLÉ

Helén Vedlé är föreläsare, författare och coach för högkänsliga. Hon är en av de första som blev certifierad karriärcoach i Sverige och har under de senaste 23 åren arbetat med tusentals deltagare som vill komma rätt i arbetslivet. Helén drivs av tanken att vi kan välja vår framtid i yrkeslivet. Hennes karriärmotto är ”Se framtiden!”.

Helén har även coachat högkänsliga inom områdena självkänsla, självledarskap och stresshantering samt skapat onlinekurser och skrivit fackböcker. Hon är utnämnd till ambassadör för Sfh.

Du läser mer om föreläsaren på hspacademy.se/omoss

TID

Onsdag 11 september kl. 18.30-20.00. Föreläsningen inkluderar en kort paus och en frågestund på slutet.

Föreläsningen spelas in, så har du inte möjlighet att vara med "live" kan du se den i efterhand. Det kommer ett mejl inom en vecka med en länk. Du kan se föreläsningen en vecka efter det. Du som deltagare kommer INTE att synas på inspelningen.

PLATS

Föreläsningen är online, via Zoom.

Lägg gärna till föreläsningen i din kalender direkt. Zoom länk skickas ut på föreläsningsdagen till alla anmälda. Kontrollera mappen skräppost om vårt mejl inte finns i din inkorg. Lägg gärna till oss till dina kontakter så minskar det risken att mejl fastnar i skräpmappen.

180 kr för dig som är, eller blir, betalande medlem i Sfh. 360 kr för övriga.

Är du inte medlem kan du bli det i samband med bokningen. Är du med på två föreläsningar under året har du "tjänat in" medlemsavgiften.

Anmäl dig gärna idag, senast tisdag 10/9 kl 20.00.

Antalet platser är begränsat, pga Sfh:s Zoom-licens.

Efteranmälningar tas emot i mån av tid och plats till info@hspforeningen.sedock allra senast kl 17:00 samma dag.

Fram till tre dagar innan föreläsningen kan du avboka och få pengarna tillbaka. Du kan avboka via Mina sidor eller genom att mejla info@hspforeningen.se

SÅ HÄR BOKAR DU

Du behöver ett konto för att kunna göra en bokning, antingen ett medlems- eller kostnadsfritt deltagarkonto.

Har du ett konto redan så kan du logga in längre ner på sidan. Du loggar in med ditt användarnamn och lösenord. Kontakta oss om du har problem med inloggningen. Begär du ett nytt lösenord, observera att du behöver kryssa i en ruta för att godkänna villkoren.

Har du redan ett deltagarkonto kan du ändra det till ett medlemskonto.

Har du inte ett konto hos oss klickar du på "Bli medlem".

Varmt välkommen! Tipsa gärna någon du tror vill vara med.

Sveriges förening om högkänslighet

• 2024-09-11 kl: 18:30-20:00
Aktivitet startar  ons 11 sep 2024 (v. 37)
Aktivitet slutar  ons 11 sep 2024 (v. 37)
Status  Öppen
  • Öppen för bokning
Platser 98st
Platser kvar  97 st

Logga in på ditt konto för att anmäla dig till den här aktiviteten

Logga in på ditt medlemskonto
Glömt lösenordet? Bli Medlem!