Uddevalla

Medlemsträffar i Uddevalla

I Uddevalla har vi tidigare haft regelbundna medlemsträffar en gång i månaden med olika ämnen, föredrag, filmvisning och vid fint väder under för- och sensommar samtalspromenad utomhus. Ämnen anpassas efter önskemål, behov och gemensamma samtalsämnen.

Vi har en gruppledare men söker fler som vill engagera sig. Varmt välkommen att ta kontakt med oss om du är nyfiken på detta, eller är intresserad av att vara med på träffar i Uddevalla.

Våren 2019 hölls en föreläsning av Ulla Karlsson:

Vi har visat filmen "Sensitive the untold story (den okända berättelsen)" vid några tillfällen, varit med på Sfh:s digitala årsmöte tillsammans med mera.

Du hittar information om aktuella aktiviteter i "KOMMANDE AKTIVITETER" till höger eller under AKTIVITETER.

Vänliga hälsningar
Fred, gruppledare för Sfh i Uddevalla

Frågor om träffar, önskemål att se "Sensitive the untold story" så kan visningar ordnas.