Ge en gåva

Sfh - Sveriges förening om högkänslighet är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening  som arbetar för att sprida kunskap om det medfödda personlighetsdraget högkänslighet.

Detta gör vi bland annat genom att bevaka och sprida information om forskningen inom området; arrangera föreläsningar, studiecirklar och medlemsträffar, samt trycka upp och dela ut broschyrer. Vi kan också bidra till externa projekt.

Den mesta av vår verksamhet sker ideellt - vi som engagerar oss bidrar med vår tid och engagemang för vårt syfte. Vi söker samarbeten och finansiering så att vi kan nå ut till fler platser och fler människor. Har du idéer och förslag är du välkommen att kontakta oss.

Du kan stödja vårt arbete genom att bli medlem i föreningen och/eller genom att skänka ett valfritt belopp som gåva till vår verksamhet.

För att bli medlem skapar du ett medlemskonto här.

Gåvor sätts in på vårt Bankgirokonto 144-2243 eller via Swishnummer 123 232 45 72. Ange "gåva" i meddelandefältet vid betalning. Stort tack!

Om du har förslag på samarbeten eller frågor är du välkommen att kontakta oss.

Styrelsen, Sfh